Waarom 7DTV?

Natuurlijk vertellen we graag over onszelf en leggen we met plezier uit waarom je met 7DTV zou moeten werken, maar het antwoord op de bredere waarom vraag met betrekking tot de inzet van BtB content marketing wordt nog beter verteld door onderzoeken en rapporten over dit onderwerp. Hieronder een selectie.

'Met contentmarketing krijg je drie keer meer leads dan met betaalde zoekadvertenties'

Bron: Content Marketing Institute

'Naast leads levert content marketing vooral branding, autoriteit en kennisvoorsprong op'

Met 59% is ‘leadgeneratie’ de belangrijkste reden voor B2B-organisaties om content marketing in te zetten.

Bron: PIM

'CMO's moeten miljarden verschuiven van advertentie-onderbrekingen naar merkrelaties'

Mensen houden ervan reclame te haten, maar deze vervelende eigenschap van het moderne leven heeft de wereldeconomie effectiever dan elke andere bron gefinancierd. Maar dat is aan het veranderen. Bedrijven hoeven niet te adverteren zoals vroeger. Mensen hebben minder tijd voor advertentie onderbroken media. 

Bron: Forrester

'91% van de millennials wil van merk wisselen voor bedrijf die voor een zaak opkomt.'

De vraag waar een merk voor staat, is steeds relevanter geworden voor B2B-organisaties. Onderzoek toont aan dat de meeste mensen geloven dat merken een standpunt moeten innemen over de grote kwesties van de dag.

Bron: Deloitte

'Bedrijven die video gebruiken hebben 41% meer traffic door zoekopdrachten dan bedrijven die geen video gebruiken'

Een ander onderzoek van Brightcove meldt zelfs een 157% toename van organische zoekresultaten.

Bron: Aberdeen

'45% van de marketeers is van plan om het volgende jaar YouTube aan hun contentstrategie toe te voegen'

Uit een onderzoek onder 6200+ respondenten in 99 landen uit een mix van industrieën en bedrijfsgroottes.

Bron: Hubspot